Producenci
Produkt dnia
LUKSJA KREMOWE MYDŁO DO RĄK BAWEŁNA 500ML
LUKSJA KREMOWE MYDŁO DO RĄK BAWEŁNA 500ML

3,50 zł

2,85 zł

szt.
REVERS SZAMPON WZMACNIAJĄCY SMOCZA KREW 400ML
REVERS SZAMPON WZMACNIAJĄCY SMOCZA KREW 400ML

12,00 zł

9,76 zł

szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi

Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży. 

Przykład:

1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.

Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.

Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.

2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów. 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl